חיפוש
פעולות
Skip Navigation Linksעמוד הביתמוצרי ביטוחבריאות וסיעודעל המוצרסיעודאודות סיעוד

אודות סיעוד

מהו ביטוח סיעודי?


אדם במצב סיעודי הוא אדם שאינו מסוגל לבצע בכוחות עצמו חלק מהותי מפעולותיו הבסיסיות והיומיומיות, או שהוא זקוק להשגחה בשל תשישות נפש. מצב סיעודי מתקשר אצלנו לאנשים מבוגרים, אבל בפועל אדם עלול להגיע למצב סיעודי בכל גיל, כתוצאה ממחלה או תאונה. ההוצאות על טיפול לאדם במצב סיעודי מגיעות לאלפי שקלים בחודש, ואת ההוצאות האלו צריכים לשלם האדם הסיעודי או משפחתו. ביטוח סיעודי מסייע לממן את הוצאות הטיפול הסיעודי בבית או במוסד רפואי.

מה כולל ביטוח סיעודי?

  • תשלום חודשי קבוע 
  •  השתתפות בתשלום עבור שיקום
  • סכום הביטוח קבוע מראש
  •  אין צורך בהגשת קבלות
  •  ניתן לרכוש ביטוח לכל החיים

 איך לבחור ביטוח סיעודי?
בפגישה עם מנהל תיק הלקוחות שלך באיילון נאמנים, תסקרו את היתרונות והחסרונות בכל ביטוח סיעודי, תבחנו את הכיסויים שנכונים לך, ותבחרו יחד את הביטוח הסיעודי המתאים לך.

לקבלת שירות מתקדם ומידע מקיף ,זמין, מקצועי ורחב ניתן למלא את הטופס בעמוד זה או להתקשר לטלפון 1-700-55-05-06 ואחד ממומחי איילון נאמנים ישמחו לסייע.

שאלות ותשובות

מצב סיעודי אינו תלוי בגיל, אדם עלול להגיע למצב סיעודי לא רק כתוצאה מזקנה, אלא גם  מתאונה או מחלה. לכן ביטוח סיעודי רלוונטי לכל אדם בכל גיל.
ניתן להצטרף לביטוח סיעודי בכל גיל
מצב סיעודי הוא מצב בו החולה אינו יכול לבצע באופן עצמאי לפחות 3 מתוך הפעולות הבאות (או 2 מהן אם אחת היא שליטה על סוגרים):
 
  1.  לקום ולשכב
  2. להתלבש ולהתפשט
  3. להתרחץ
  4. לאכול ולשתות
  5. לשלוט על הסוגרים
  6. להתנייד

בנוסף גם מצב של תשישות נפש כתוצאה מאלצהיימר או מחלות דומות מוגדר כמצב סיעודי.

בתביעת ביטוח סיעודית, האם צריך להציג קבלות על הוצאות?
בתביעת ביטוח סיעודית אין צורך בקבלות ואישורים. אם אדם מוגדר כסיעודי, הוא יקבל את סכום הביטוח כפי שנקבע בהסכם הביטוח

שאלות ותשובותלשאלות נוספות

מעניין? רוצה לשמוע עוד פרטים?

מעניין? רוצה לשמוע עוד פרטים?
איך קוראים לך?
מה כתובת המייל שלך?
Phone Pref
מה מספר הטלפון שלך?