חיפוש
פעולות
Skip Navigation Linksעמוד הביתשירותים ופעולותאמנת השירות

אמנת השירות של איילון נאמנים

איילון נאמנים רואה את עצמה מחויבת, כל יום מחדש, להצדקת האמון הרב שנותנים בה לקוחותיה, להבטחת עתידם הכלכלי. מטרה זו תושג באמצעות הקפדה על מתן שירות איכותי וללא פשרות, המבוסס על מקצועיות, אמינות, זמינות ואדיבות.

אנו, מתחייבים להעניק שירות איכותי, מקצועי ואישי. אנו מאמינים כי שירות איכותי הינו ערך עליון ושואפים לספק ללקוחותינו חווית שירות ברמה הגבוהה ביותר.



להלן העקרונות המנחים במתן שרות ללקוחותינו:

  • מקצועיות - אנו מכשירים את עובדינו ופועלים לשיפור מתמיד של רמת השירות המוענקת ללקוחותינו ושואפים להעניק להם את השירות המקצועי הטוב ביותר, במהירות, ביעילות ובסובלנות.
  • הגינות וכבוד - אנו פועלים מתוך כבוד והגינות ללקוחותינו ומחויבים לשמירה והגנה על פרטיות המידע האישי והעסקי הנמסר ע“י הלקוח והכל - בכפיפות לכל דין.
  • יחס אישי - אנו פועלים תוך התמקדות בצרכי הלקוח, תוך מאמץ לזהות ולהבין את רצונותיו להציע מענה יעיל, מקצועי ומותאם אישית.
  • שקיפות בהירות וזמינות - אנו רואים חשיבות רבה בבהירות וזמינות מקסימלית של המידע הרלוונטי באופן מובן וברור ככל האפשר ובדרך שתאפשר לקבל את ההחלטות הטובות ביותר.
  • ערוצי תקשורת - לרשות לקוחותינו מגוון אמצעי תקשורת: דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט, פקס, דואר, מענה טלפוני ו/או פגישה אישית עם גורם מקצועי מטעם החברה. אנו נעשה כל מאמץ בכדי לקבל פנייתכם, להעניק מענה יעיל מקצועי ובזמן סביר.


זמני מענה וטיפול בפניות

פניית לקוח וקבלת קהל - בימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00

 

נושא

זמן מענה

חזרה למבוטח למתן מענה ראשוני

תוך 2 ימי עסקים. בסופי שבוע וחגים יהיה המענה הראשוני ללקוח ביום הראשון לאחר השבת או החג

שליחת מסמך הנמצא ברשותנו

תוך 3 ימי עסקים

עבור מסמכים שאינם נמצאים ברשותנו תוך פרק זמן סביר ובכפוף לקבלת המידע

תוך 7 ימי עסקים

בקשה לתיאום פגישה

תוך 7 ימי עסקים מקבלת פניית לקוח

פניה בעניין תביעה, מידע אודות זכויות ודרכי פעולה מול גוף מוסדי בהליך יישוב תביעה

תוך 2 ימי עסקים

פנייה יזומה בנושא שינוי/התאמת מוצר פנסיוני/ שינוי תנאי העסקה

תוך 7 ימי עסקים

מעניין? רוצה לשמוע עוד פרטים?

מעניין? רוצה לשמוע עוד פרטים?
איך קוראים לך?
מה כתובת המייל שלך?
Phone Pref
מה מספר הטלפון שלך?