איילון נאמנים רואה את עצמה מחויבת, כל יום מחדש, להצדקת האמון הרב שנותנים בה לקוחותיה, להבטחת עתידם הכלכלי. מטרה זו תושג באמצעות הקפדה על מתן שירות איכותי וללא פשרות, המבוסס על מקצועיות, אמינות, זמינות ואדיבות.
אנו, מתחייבים להעניק שירות איכותי, מקצועי ואישי. אנו מאמינים כי שירות איכותי הינו ערך עליון ושואפים לספק ללקוחותינו חווית שירות ברמה הגבוהה ביותר.
להלן העקרונות המנחים במתן שרות ללקוחותינו:
זמני מענה וטיפול בפניות
פניית לקוח וקבלת קהל - בימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00
נושא |
זמן מענה |
חזרה למבוטח למתן מענה ראשוני |
תוך 2 ימי עסקים. בסופי שבוע וחגים יהיה המענה הראשוני ללקוח ביום הראשון לאחר השבת או החג |
שליחת מסמך הנמצא ברשותנו |
תוך 3 ימי עסקים |
עבור מסמכים שאינם נמצאים ברשותנו תוך פרק זמן סביר ובכפוף לקבלת המידע |
תוך 7 ימי עסקים |
בקשה לתיאום פגישה |
תוך 7 ימי עסקים מקבלת פניית לקוח |
פניה בעניין תביעה, מידע אודות זכויות ודרכי פעולה מול גוף מוסדי בהליך יישוב תביעה |
תוך 2 ימי עסקים |
(*)פנייה יזומה בנושא שינוי/התאמת מוצר פנסיוני/ שינוי תנאי העסקה |
תוך 7 ימי עסקים |
(*) במידה ולא יתקבל עדכון על שינוי בתנאי העסקה/ התאמת מוצר פנסיוני, נפעל כל שנתיים ליזום פניית שרות לברור מצבכם ביחס למוצר הפנסיוני. התחייבות זו לא תחול ביחס ללקוחות אשר פנו אלינו בנוגע לשיווק פנסיוני חד-פעמי.